Sunday, July 17, 2005

Eestis valitseb reklaamibuum (Äripäev 15.juuli 2005)

Eesti reklaam on sel aastal saavutamas oma aegade suurimat käivet, tublisti kasvavad nii trüki- kui ka telereklaam.

Äripäeva peatoimetaja Igor Rõtovi sõnul on Eesti trükireklaami käibed hetkel aegade suurimad ning seda kõikidel väljaannetel. “Praegust turusituatsiooni arvestades peaks tõus ka edaspidi jätkuma,” lisas Rõtov.

Peamise osa reklaamikäibest moodustab kohalik turg, täpsemalt kinnisvara-, auto- ning viimasel ajal väga tugeva tõusu teinud töökuulutuste reklaamid.

Nii Eesti Päevaleht kui ka Äripäev on loonud eraldi lisalehe, et avaldada töökuulutusi. Eesti Ekspressi reklaamidirektori Indrek Heinmäe sõnul on konkurents selles osas ainult teretulnud ja viib valdkonda edasi. “Eesti Ekspress on olnud läbi aegade juhtivaks töökuulutuste kanaliks ja nüüd on ka teised lehed sellest aru saanud ja oma lehtede vahele vastavad lehed teinud,” lisas Heinmäe.

TV3 tegevdirektor Toomas Vara leidis, et kuigi aasta esimeses kvartalis kasvas telereklaami turg 20%, on veel arenguruumi. “Samas julgen väita, et isegi 20% turu kasv ei ole üle mõistuse suur, vaid pigem normaalne näitaja. Meie headel naabritel Lätis ja Leedus kasvab tele igal aastal üle 20%,” lisas Vara. Telereklaami tulevikus näeb Vara jätkuvat tõusu aasta lõpuni. “Teisel poolaastal jääb teleturu kasv vahemikku 10–15%. Sügisesed kohalikud valimised annavad kindlasti hea tõusu kolmandas kvartalis,” nentis Vara.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home